Direktlänk till inlägg 27 februari 2019

Jeg skal være moster!

Av Klara Joensen - 27 februari 2019 16:29

Lige et kort indlæg fra mig her, jeg kan nemlig ikke gå med det alene!!


Jeg har lige fået et opkald fra min storesøster, som ville mødes hurtigst muligt. Det lød vigtigt, så selvom jeg egentlig havde travlt med lektier, indvilligede jeg naturligvis i et hurtigt rendevous. 

Det var en klog beslutning!


Hun ville nemlig fortælle mig, som den første i øvrigt, at hun var gravid. Det betyder jeg skal være moster til et dejligt lille barn om 6-7 måneders tid. Jeg glæder mig helt absurd - så lad mig bare advare dig allerede nu, der kommer til at være babyspam her på siden. 


Vanvittigt nyhed!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara Joensen - 1 maj 2019 12:22

Jeg skal tabe mig, sådan er det bare. Jeg er i løbet af ugen nået frem til den konklusion, at hvis jeg fortsætter som hidtil, bliver det noget nær umuligt for mig at blive klar til sommer og strand. Når jeg ser min refleksion i spejlet, er det tydeli...

Av Klara Joensen - 27 februari 2019 16:16

Puha! Selvom det er adskillige timer siden, så er min puls stadig på et niveau som kan matche Usain Bolts når han sprinter afsted med en umenneskelig hastighed. Ikke fordi jeg selv har været ude og løbe, jeg overvejede at løbe skrigende bort, men tur...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards